בעת הזו, כשכולנו מתמודדים עם מציאות מורכבת ולא פשוטה, אנחנו רוצים לתת לכם טיפים לכלים מעשיים ומענים קהילתיים, שיחזקו את תחושת הביטחון והערבות ההדדית.
בניוזלטר זה ריכזנו עבורכם מידע חשוב על הנגשת מידע לתושבים בשעת חירום, וכן על פתרונות קהילתיים לאוכלוסייה בעלת אתגרי גישה למרחבים מוגנים.
אנו כאן בשבילכם – בכל זמן, בכל מקום.
בעת חירום, אתר העירייה הופך לכלי קריטי לשמירה על ביטחונכם. כך תוכלו להבטיח שכל תושב ימצא את המידע הדרוש לו בזמן אמת.
המלצה יישומית – ודאו שכל פריט מידע באתר נגיש גם בשפות שונות (למשל: עברית, ערבית, רוסית, אמהרית), ומונגש לאנשים עם מוגבלויות.
ראו דוגמאות:
בעת הזו, באחריותנו למצוא פתרונות מיידיים וקהילתיים עבור כל מי שאין לו מקלט נגיש. איך נעשה את המיטב?
אספקת פתרונות חלופיים מיידיים
תקשורת מותאמת וזמינה
בימים אלו במיוחד המשיכו ללוות תושבים ותושבות מהעיר ורכזו בעבורם טלפונים חשובים:
100 – משטרה | 101 – מגן דוד אדום | 102 – מכבי אש | 103 – מוקד חברת חשמל
106/109 – המוקד העירוני | 199 – מוקד בזק
פיקוד העורף: 104, 1255111, ו-1207 מכל טלפון
ער"ן, עזרה ראשונה נפשית, 24 שעות: המספר הארצי: 1201
נט"ל – תמיכה לנפגעי טרור ומלחמה 1800-363-363
ייעוץ טלפוני לחרדות ילדים – מרכז שניידר 03-9244955
מוקד טלפוני לאזרחים שרכושם נפגע בפעולות מלחמה – 4954* ,02-5656400
מוקד חירום לתעשייה ולעסקים של משרד הכלכלה: טלפון: 6586*