ייעוץ ופיתוח ארגוני

מערך הייעוץ והפיתוח הארגוני של חברת MUNIPLUS מבית זוויות פועל בשיטת דיאלוג חכם והוא מוביל לתוצאות הרצויות בקרב לקוחותינו.  תהליכי הייעוץ והפיתוח שלנו, כמו גם הכלים הטכנולוגים המתקדמים מועברים ע"י צוות יועצים בכיר ועתיר ניסיון בתחום בארגונים, עמותות, וברשויות מקומיות . אנו מאמינים שלניהול נכון, מעמיק ומקצועי יש ערך רב על איכות הפעולות שמבצעים העובדים ובסופו של דבר על אופי השירות שניתן ללקוחותיהם. הצוות שלנו מאפשר ללקוחותינו לקבל כלים ופתרונות קלים ליישום שעוזרים לו להשיג תוצאות גם לטווח הקצר וגם לטווח הארוך, כחלק מתהליך העבודה פועל הצוות באופן ממוקד תוך מיפוי וזיהוי האתגרים של שעומדים בפני הלקוח.

אנו מציעים סל רחב של שירותי יעוץ, ליווי ואימון מנהלים ועובדים שכוללים: אבחון ואיתור צרכי הארגון, מיפוי ובניית תהליכי עבודה, קביעת מטרות ויעדים, הגדרת תפקידים, הדרכות צוות והטמעת תהליכים וסדנאות ODT ו-OJT. ופועלים במטרה להקנות כלים מעשיים למנהלים בארגון ולעובדים בו, על מנת שיוכלו לפתח ולייעל את תהליכי העבודה, לשפר את העבודה באמצעות כלים טכנולוגים חכמים ותהליכים של דיאלוג חכם ולהטמיע תפיסת ניהול שתשפיע על האקלים הארגוני.

שיטת העבודה שלנו "דיאלוג חכם" בייעוץ ופיתוח ארגוני המודל שלנו בתהליך הייעוץ הארגוני כולל מספר שלבים מרכזיים:

  • אבחון צרכים והגדרת מטרות – המאפשר לנו לזהות את הצורך
  • מיפוי איסוף וטיוב נתונים – המידע מפולח במערכת טכנולוגית בהתאם לקטגוריות נדרשות ומלווה בקבוצות מיקוד ובקרה. מערכת המידע נותנת מענה לתהליכים העסקיים, עוזרות, לסנכרן את זרימת מידע ושיתופי פעולה הנחוצים.
  • סנכרון – חשיפה למידע וכיווני חשיבה מגוונים וחדשניים ובניית ממשקי עבודה אפקטיביים בין היחידות
  • מפגש בפועל והטמעת התהליך – חיזוק ושיפור מערכת היחסים בין מקבלי ההחלטות והציבור

שיטת העבודה שלנו כוללת סיעור מוחות, השתתפות בפגישות עם מנהלים ועובדים, סיורים, פגישות עבודה, בניית תהליכי עבודה, איתור מנהלי ידע והטמעה , סיקורים והמלצות. אנו פועלים לפי שיטה שפותחה ומיושמת כבר שנים, מובילה לתוצאות רצויות, יעדים מדידים ושביעות רצון גבוהה בקרב לקוחותינו המובילה את הצוות שמולו אנו פועלים לבצע את הפרויקט מתוך תובנות משותפות.

צוות MUNIPLUS מוביל במהלך הייעוץ הארגוני והפיתוח ארגוני לניהול אפקטיבי של פרויקטים ושיתופי פעולה בתוך הארגון ומחוצה לו מתוך ראייה של ייעול תהליכים אפקטיבי לאורך כל הדרך העבודה הייעוצית תומכת במנהיגות ובמנהלים כדי שישיגו את המטרות שהוצבו להם. לשם הצלחת היעדים שנקבעו הצוות של MUNIPLUS מוביל תהליכים באופן אישי מול מנהלים אחד על אחד, בקבוצות קטנות, מקיים דיונים, שולחנות עגולים ו/או מפגשי הדרכה והטמעה. כמו כן, על מנת לפתור את המחלוקות, האתגרים וליצור סנכרון יעיל בין כל הגורמים הרלוונטיים לתהליך הצוות שלנו פועל באמצעות הנחיה, ליווי, הדרכה, מתן סימולציות, שיתוף וכלים שהוכיחו את עצמם במהלך השנים הכוללים כלים מתקדמים שמסייעים לקידום התהליכים. כך אנו יוצרים שפה משותפת בין המחלקות שקיימות בארגון לבין המיתים, העובדים, התושבים כל י שרלוונטי לקידום הפרויקט ותהליכי העבודה.

פיתוח הדרכות, הטמעת מערכת טכנולוגית ולומדה

חברת MUNIPLUS שמה לה לדגש להוביל בהטמעת תהליכים חדשנים וליצור מהפך בשיטת העבודה, שיסייעו ללקוחותינו לנהל דיאלוג חכם ולחזק את הקשר בניהם לבין לקוחותיהם. במגוון השירותים שחברה מספקת נמנים קורסים, סדנאות מותאמות אישית, הנחיית קבוצות והדרכה מקיפה. צוות המומחים של MUNIPLUS בוחן את הצרכים בקרב הלקוחות ומחבר בין התכנים והמתודולוגיות מתוך מחשבה על אפקטיביות של תהליך הלמידה. המומחיות שלנו היא לקחת תכנים מורכבים וייחודיים ולפשט אותם לכדי מערכי הדרכה מהנים ונגישים. 

את בניית התהליכים בפרויקטים אותם אנו מפתחים אנו מתמקדים בקידום השגת מטרות ויעדים ובעזרתם המנהלים בארגון מצליחים להוביל את הצוותים שלהם בתהליכי פיתוח יעילים כך שהעובדים ימצאו את מקומם המקצועי וישתמשו בכלים שניתנו להם.

כחלק מתהליכי פיתוח הדרכה הצוות שלנו מקיים סדנאות ODT ו-OJT, פיתוח והפקת לומדות, פיתוח והפקת סרטי הדרכה, בניית קורסים ומסלולי הכשרה ופיתוח וכתיבת חוברות דיגיטליות ומודפסות כחלק מהטמעת תרבות ארגונית חכמה שיוצרת חיבור לתפקיד ולארגון עצמו, הנאה וסיפוק ובסופו לקוחות מרוצים.

פיתחנו סט של מתודולוגיות חדשניות ופרקטיות על מנת להטמיע תהליכים חדשים בארגון באמצעות פיתוח כלים ותהליכים לעדכון ושיתוף ידע בארגון.

פיתוח ההדרכה מכלילה בטווח ההתייחסות גם תהליכי למידה בלתי פורמאליים, כלי מדיה חברתית, התנסויות בעבודה עצמה, ליווי, קבוצות בקרה ועוד. מתוך רצון לקחת אחריות ומעורבות בתהליכים תוך עצירה ומחשבה על כל אחד מהמרכיבים. מטרת תהליכי הלמידה וההדרכה היא לצמצם ולסגור פערים בין הרצוי והמצוי. אנו מספקים שירותי פיתוח הדרכה המשלבים תכנים מעולם המדיה, הטכנולוגיה ומענף ההדרכה לקידום ושיפור תהליכי עבודה.  

שיטת העבודה שלנו "דיאלוג חכם" בפיתוח הדרכה, פיתוח לומדות והטמעה

  • הכנה – הבנה וגיבוש אסטרטגי בהלימה לתכנית עבודה מול אוכלוסיית היעד
  • טרום גיבוש ההדרכה – הקמת מערך מקוון לאיסוף נתונים ואיתור צרכים
  • מיפוי ואיתור – זיהוי חסמים ומוקדי קושי מול קהל היעד
  • למידה תוך התנסות מעשית ופיתוח כלים ארגוניים, שמסייעים למשתתפים בהטמעה או בקידום הפרויקט
  • פרסונליזציה בלמידה, התאמה אישית לצרכים והמטרות של כל משתתף.
  • יחס אישי וליווי אישי המשלב סיוע בהטמעה ותפעול המערכות
  • תרגום הידע והמידע מעולמות התוכן השל הלקוח לתוצרי למידה והדרכה אינטראקטיביים המתאימים לחדשנות ואורח החיים המתקדם
  • קבלת משוב מהשטח לפעילות המתקיימת ופעולות עתידית קביעת מדדים ובדיקת אפקטיביות ההדרכה
  • בחינת היעדים ותכנית פעולה להמשך הטעמת התהליך בארגון

היועצים הבכירים שלנו

גלי מיכל חנן, מנכ"לית חברת MUNIPLUS מבית זוויות
כחלק מפועלה היא מרצה, מדריכה, יועצת ומנהלת פרויקטים בתחום של הערכות לקליטת תושבים חדשים ושיתוף ציבור, המשלב איסוף נתונים, ניהול מידע ותכנון אסטרטגי. גלי פיתחה את המודל הייחודי "דיאלוג חכם" הפועל במישור הקלאסי ובמישור הטכנולוגי. שלבי תהליך הליווי והייעוץ כוללים איתור צרכים, גיבוש קונספט, גיבוש חווית משתמש ופיתוח הדרכה לצורך הטמעת הפרויקטים.
כמו כן, מודל דיאלוג חכם משלב למידה והטמעה באמצעות מערכות חכמות, מערכות לומדה, סקרים, מצגות, חוברות דיגיטליות, כתיבת נהלים וגיבוש מתווה לתהליכי עבודה מיטביים, המוטמעים בקרב עובדי הרשויות.
בנוסף, לצורך מימוש תהליכי עבודה, הנגשת המידע, וסנכרון הידע בין המחלקות מגבשת גלי מסלולי הכשרה וחניכה למנהלים ולעובדים. התהליך נתמך בהעברת מידע וכלים באופן פרונטאלי ונתמך גם בעזרי מידע כגון: חוברות הדרכה, מצגות, סרטונים. מביאה עימה ניסיון בתחום פיתוח הדרכה, ניהול מידע ושיווק של כ- 23 שנים.

טלי בסון – יועצת אקדמית ומרצה מובילה בקורסים ניהול משאבי אנוש ובקורס פיתוח מנהלים בשיתוף הטכניון והמכללה האקדמית להנדסה עזריאלי בירושלים למעלה מעשרים מחזורים ברציפות. מאמנת בכירה ומדריכה, MCIL, מוסמכת לשכת המאמנים ומנחה מובילה בשלושה קורסים: הכשרת מאמנים, הסמכת מאמנים מתקדם ואימון למערכות יחסים (קורסים פרונטאליים ומקוונים) בקבוצת יוזמות ובחסות אוניברסיטת בר אילן. בעברה, סמנכ"לית משאבי אנוש ומנהל בחברת אינטרנט זהב, ניהול אופרציית משאבי האנוש של קבוצת פישמן וראש אגף משאבי אנוש ומנהל בחברת נתיבי הגז הטבעי לישראל. בהשכלה תואר במנהל עסקים – התמחות במשאבי אנוש. מביאה עימה ניסיון של 33 בתחום ייעוץ ופיתוח ארגוני.

גדי אמיר – פסיכולוג ארגוני, תואר שני בפסיכולוגיה ארגונית, תעסוקתית וחברתית מאונ' בר-אילן. מומחה בתחומי הייעוץ והפיתוח הארגוני למשרדי ממשלה, חברות ציבוריות, עסקיות ועמותות. פיתוח ויישום חזון ואסטרטגיה לארגונים, ייעוץ וליווי שינויים ארגוניים, פיתוח והכשרת מנהלים בתחומי מיומנויות המנהיגות והניהול, ייעוץ אישי למנהלים בכירים, פיתוח צוותי הנהלה ומשימה, שינוי והטמעה של תרבות ארגונית, התערבות במצבי משבר וקונפליקטים בארגון. לשעבר הפסיכולוג הארגוני בצה"ל, ראש ענף פסיכולוגיה במפקדת חילות השדה, מפקד בית הספר לפיתוח המנהיגות בצה"ל, וראש מחלקת מדעי ההתנהגות של צה"ל בדרגת אל"מ. מביא עימו ניסיון של 42 שנים בתחום ייעוץ ופסיכולוג ארגוני.

דפנה שקורי – מאמנת אישית ויועצת בתחומי קהילה ופיתוח מעניים רלוונטיים מותאמים לאוכלוסיית יעד. M.A ביהדות התמחות בחינוך חברתי, בעלת תעודת הוראה. מומחית לעבודה מול משרדי ממשלה ומוסדות בכל הנוגע לקולות קוראים, תקציבים ופעולות, ליווי צוותי תכנון במסמכי מדיניות והתאמת פרוגראמה להקמת מבנים לצרכי ציבור, בניה וליווי של תוכניות עבודה , ניהול מערך לקליטת תושבים חדשים מיפוי צרכים וקידום תוכניות בהתאם כמי שהייתה ראש מנהל קהילה בעיריית ראשון לציון מביאה עימה ניסיון בניהול אגפי הקהילה בתחומי שרות לתושב, בקיום הליכי שיתוף וגזירת משמעויות לתוכניות עבודה בתחומי העשייה באגפי העירייה הרלוונטיים. אחריות וניהול תהליכים עירוניים המשלבים מספר רב של שותפים מהמגזרים השונים. לשעבר מנכ"לית נעמ"ת. מביאה עימה ניסיון של 17 שנים בתחום ניהול, ייעוץ וליווי מנהלים ועובדים.