שיווק רב ערוצי – למה אנחנו צריכים את זה?

בעולם דיגיטלי, מהיר ומתקדם, שיווק במספר ערוצים שם את העסק והארגון במרכז; מחד עם יד על הדופק ומאידך הוא מניב תקשורת חיובית עם קהל היעד, בדרך שנוחה לו.

כיום הקהל שלנו, כמונו "חשוף" במקומות רבים ולעיתים אף ב"מספר מקומות במקביל" וכך גם ה"עסק" שלך צריך להיות. שיווק רב ערוצי יעודד את הקהל לשמוע אותך, ליצור אתך קשר, לבצע פעולה ולהגיב אליך. בעידן המודרני, אנחנו לא מוכרים רק שירותים או מוצרים, אלא מוכרים מערכות יחסים עם קהל היעד אליו אנו פונים. וככל שמערכת היחסים בין הארגון לציבור לקוחותיו גדולה יותר, כך בהכרח ההישגים של הארגון גבוהים יותר. באמצעות שיווק רב ערוצי אנו יוצרים תקשורת, חיבור ונאמנות לעסק ו/או לארגון שלנו אשר יוצרים אהדה וקהל לקוחות מעריצים גדול יותר. שיווק רב ערוצי הינו דיאלוג חכם בין הלקוחות לבעל העסק והוא מאפשר לבעל העסק להעביר את המסרים שלו באמצעות קשת רחבה של ערוצי שיווק המותאמים לעידן החדשני והמתקדם. 

עם ההתפתחות הטכנולוגית בשנים האחרונות, מספר ערוצי השיווק מגוון ורב יותר וככל שנבחר להשתמש בחכמה במגוון הכלים השיווקיים שעומדים לרשותנו נרוויח קהל עוקב ונאמן ונשיג יתרון משמעותי על פני המתחרים שלנו.

שיטת השיווק שפיתחה חברת MUNIPLUS מבית זוויות מתמקדת בפיתוח מערכת יחסים רב ערוצית והיא יוצרת הנעה לפעולה לטווח הארוך והקצר. מערכת יחסים שדרכה הארגון שלנו מקבל זרקור ומעניק ערך מוסף לקהל האוהדים שלו.

עסק או ארגון שמשווק את עצמו במספר רב של ערוצים, שם את עצמו בחזית, הופך למותג בעל שם ומקנה ללקוחות שלו דרכים שונות ונוחות לתקשורת איתו. כך שלמעשה, אנו מגיעים לקהל הרלוונטי וקוצרים תוצאות ביתר קלות מול קהל לקוחות רחב יותר. שימוש בקשת רחבה של ערוצי השיווק העומדים לרשותך, היא זאת שתיצור מערכת יחסים מדויקת וכדאית בעבור שני הצדדים. שיווק רב ערוצי לניהול דיאלוג עם הקהל יכול להתקיים בכל ערוץ ששני הצדדים יבחרו: פייסבוק, אינסטגרם, ניוזלטר, מערכת דיוור SMS, מיילים, טלפון, פרסום שלטי חוצות או מודעה בעיתון, כנסים, הרצאות וכדומה.

לסיכום, דקה לפני שאתם רצים לשווק ולהשקיע את מיטב כספכם, רצוי לבנות אסטרטגית שיווק רב ערוצית, שתעניק לכם יתרון תחרותי ותגרום לקהל היעד שלכם לשים לב אליכם, להתחבר אליכם ולפתח עמכם מערכת יחסים מתמשכת, שתוביל לתוצאות טובות יותר.