כך תוכלו לצמצם את הפער בהעברת מידע בין הארגון הגדול לאזרח הפשוט כשנתיים
על מנת לצמצם את הפער בין המידע שקיים ברשות לבין העברתו לתושב, קובע החוק שכל גוף שנותן שירות לציבור מחויב להנגיש מידע ללקוחותיו, על מנת שהציבור יוכל להפיק תועלת מהמידע וליהנות ממנו. תפקידו של המדד להנגשת מידע הוא לאו דווקא להיות מותאם לנכים, אלא כזה שראוי להיות מותאם לכל אדם ואדם, שרוצה להיחשף למידע מותאם אישית בקלות וביעילות.
בעידן הטכנולוגי הפתרון פשוט יותר, אך השאלה היא איך מצמצמים את הפער?
מצד אחד, הציבור הרחב עמוס באינפורמציה שזורמת אליו מכל כיוון, ולכן עיניו כבר "לא רואות" את המידע המועבר (בעיתונות, באתרי אינטרנט, מדיה חברתית, שילוט חוצות ועוד).
מצד שני, הרשות מוציאה מיליוני שקלים על חשיפת המידע באתרי אינטרנט חדשניים, בשלטי חוצות מעניינים, במדיה החברתית, בעיתונות ועוד.
אנחנו שואלים את עצמנו בכנות, איפה באמת התושב נתקל במידע הכי טוב? האם חיפוש המידע באתר האינטרנט עמוס האינפורמציה ייתן לו את המידע שחיפש בקלות? האם תשומת הלב לשלט החוצות בזמן הנהיגה יוביל להנעה לפעולה? האם כל המידע שמפיקה הרשות רלוונטי לכולם באותה מידה?
תושב העיר הוא צרכן לכל עניין ודבר, שזקוק למידע, נחשף אליו מעת לעת, ובטח ובטח מחפש אחריו. לא בכדי, הרשות העירונית תרצה להעביר לכל אחד מתושביה מידע ענייני ורלוונטי אליו, כמו לדוגמה: מי שיש לו ילדים בגיל הרך, יקבל מידע רלוונטי על גנים ופעילויות מוטעמות גיל ואילו מי שמתעניין בספורט ובתרבות יקבל מידע אחר לגמרי.
הסבירות שתושב יקרא את המידע שיתקבל היא גדולה מאוד, באם המידע יהיה רלוונטי עבורו. כמו כן, ברגע שננגיש לכל תושב מידע עדכני ורלוונטי עבורו, ניצור אהדה בקרב התושבים כלפי הנהגת העיר והמערכת העירונית, ונקיים קהילה תומכת ומפרגנת כאחד.
חברת MUNIPLUS מבית זוויות הקימה ממשק דיגיטלי ייחודי שמציע פתרון לצמצום פער העברת המידע בין התושב לרשות המקומית באמצעות דיאלוג פלוס
.