שיווק ודיאלוג בתקופת נגיף הקורונה
מה שכל ארגון ובעל עסק צריכים לדעת אנו נמצאים בתוך תקופה לא ברורה מלאה באי ודאות ותחושות חוסר הביטחון
מדריך התמיכה במשבר הקורונה
בעולם רווי מסרים כמו גם בסביבה דיגיטלית, הצרכן שואף לדעת יותר, להיות מעורב, להרגיש בעל ערך
מדריך לרשויות מקומיות וארגונים בתקופת הקורונה
כלים וטיפים לחיזוק הקשר עם התושבים, העובדים והלקוחות שלכם גם בזמן שאתם בבית. מגפת וירוס הקורונה כפתה עלינו
ניהול מידע בין הרשות לתושב
בעולם רווי מסרים כמו גם בסביבה דיגיטלית, הצרכן שואף לדעת יותר, להיות מעורב, להרגיש בעל ערך
היערכות מקדימה לפתיחת שנת הלימודים
בעולם רווי מסרים כמו גם בסביבה דיגיטלית, הצרכן שואף לדעת יותר, להיות מעורב, להרגיש בעל ערך
קליטת תושבים במערך חכם
רשויות רבות קולטות אלפי תושבים בשנה בשל בנייה חדשה או התחדשות עירונית בשנת 2015 פותח מודל ייחודי
איך תוכלו לגרום ליותר אנשים לפתוח את הניוזלטר שלכם
בעולם רווי מסרים כמו גם בסביבה דיגיטלית, הצרכן שואף לדעת יותר, להיות מעורב, להרגיש בעל ערך
ראשון לציון נערכת לקראת קליטת אלפי תושבים חדשים
ראשון לציון, העיר הרביעית בגודלה, במדינת ישראל, בדרך למהפך תכנוני, הכולל כ – 21 אלף יחידות דיור חדשות
בואו לגלות שיטת שיווק חדשנית
בעולם דיגיטלי, מהיר ומתקדם, שיווק במספר ערוצים שם את העסק והארגון במרכז; מחד עם יד על הדופק